Får ingenting gjort...

Har som sagt varit ledig idag å lyckats med att göra typ ingenting. Handlat, lagat lite mat (kors i taket) å satt på 2 tvättmaskiner, det är vad jag har gjort idag. Vilket stimulerande liv man lever. Ett kort ögonblick i förmiddags tänkte vi åka ut till mamma i Ljungsbro, men jag ångrade mig snabbt därpå i brist på motivation. Sambo har gjort några tappra försök till att få mig utanför dörren ("det är ju faktiskt sol idag"), men jag har inte gått att rubba. Har bara haft en *blä* dag idag, ingen lust med nåt. Typiskt bara för att man är ledig.

Tror att det blir att kolla en film å sen sova. Ska upp tidigt imorgon (kl 04.00) å åka pendel hela dagen.

image8
Jag är så uttråkad... *SUCK*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0