"Vi beklagar förseningen"

Usch, vilken dag jag har haft. Ingenting har gått som det ska. Först 1 timme sen upp till Gävle pga fordonsproblem, vilket gjorde att jag fick slänga i mig maten för att hinna med tåget tillbaka till Linkan. Ytterligare 1 timme sen på väg hem. Även det pga av fordonsproblem. Fick byta ut tåget i Stockholm, vilket resenärerna tyckte var måttligt roligt. Pga av förseningen hann inte resenärerna med sina anslutningar i Linköping utan fick istället vänta 2 timmar på nästa tåg. Å vem fick ta skiten..? (Jag såklart).
Hoppas det går smidigare imorgon.

En kul sak var iaf att jag träffade Henke på tåget. Han skulle till Arlanda för att sedan ta flyget till Thailand. Har inte sett honom på 100 år... Men han var sig lik. Hoppas du får det gött i solen!

Är helt utmattad. Tror det är dags att krypa ner i sängen trots att klockan bara är åtta...

image17
Satans tåg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0