Snark...

Är grymt trött. Klockan ringde 03.45 imorse *GÄSP*. Inte många timmars sömn blev det. Jobbade på hockeyn igår å var inte hemma förens vid 10-hugget på kvällen.
Nu har jag rast i Stockholm en timme innan det bär av mot Gävle. Hemma igen vid 17.30 (låångt kvar).

Har varit lite krasslig i veckan. Stannade hemma från jobbet tis-ons. Känner mig fortfarande inte 100, men det blir väl inte bättre av att ligga hemma (fast det skulle ju helt klart vara skönt). 
Har dock försökt att röra lite på mig. Gick runt ån en dag å i onsdags blev det en lång sväng runt halva stan med sambo för att kolla på novemberljus. Hamnade ända borta i Berga...

Jobbar hela helgen. Imorgon blir det pendel å sen övernattning i Kalmar. Så man behöver ju inte fundera över hur man ska spendera denna helg iaf.

Vecka 48 har jag iaf blivit beviljad semester *GÖTT*. Så då blir det nog att åka till Stockholm å hälsa på Sara å passa på att handla lite julklappar. Kul att ha något att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0