Kommer jag hinna..?

Var på bvc i torsdags å vägde å mätte lillen. Han hade lagt på sig lite så det är ju skönt att veta att amningen ger resultat. Han väger nu 3475g.

Igår var Mijo ovanligt lugn å snäll, så jag lyckades komma iväg till Storans uteservering där jag träffade Erika, Lea, Ida å Anna. Pyret låg å sov så sött i sin vagn. Skönt att få komma ut å vara lite social för en gångs skull. Vet inte om det är värmen som gör honom slö eller om han har kommit in i nya vanor. Skulle iaf bli himla tacksam om han ville sova lite mer i fortsättningen. Även jag behöver ju tid till att äta å sova lite. Känns som jag håller på att tyna bort helt. Väger nu betydligt mindre än jag gjorde innan graviditeten. Mijo "suger musten" ur mig med sitt ständiga ätande... Men det är klart grabben ska äta så han blir stor å stark. Bara jag inte försvinner helt.

Men idag ska jag nog få i mig lite mat iaf. Lillen sover nu å sambo står vid spisen. Förhoppningsvis sover han tills jag hunnit tömma tallriken. Jag håller tummarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0