Fascinerande

Ber om ursäkt för textstorleken i det förra inlägget. Den har en tendens att bli väldigt stor när jag bloggar på jobbet. Inte en aning om varför det blir så. Men, man ser ju iaf vad det står.

Kollade precis på Familjen Annorlunda på 4:an. Jag blir så fascinerad. För mig är det helt obegripligt hur man orkar. 10 ungar... Jag har svårt att tänka mig att ens skaffa 1 barn till.  Tycker jag har fullt upp med Mijo. Å så är jag ju väldigt mån om mitt "privatliv" oxå. Jag behöver känna att jag är mer än "bara" mamma. Men vi är alla olika. Jag beundrar dom iaf. Å det är skönt att få lite perspektiv på sitt eget liv. Tänk vad tyst å lugnt det är här ändå...


Familjen Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0