Det gick ju bra det där...

Sambo och son är iväg å köper plugg. Började borra upp lite grejjer igår, men upptäckte att pluggen var slut, så nu pryds köksväggen av 4 fula hål... Men det råds det bot på så fort familjen kommer tillbaka.
Annars börjar det bli beboligt här i nya lyan. Nästan alla lådor är uppackade å möblerna står på plats. Bara lite saker kvar som ska borras upp, sen är det klart! Bilder kommer då.
För övrigt gick flytten bra, förutom att 5 av de som hjälpte oss insjuknade i magsjuka någon dag senare... Ber om ursäkt ifall det berodde på vår tidigare sjukdomshistoria.

Var ju på intervju i fredags. Det kändes bra när jag var där. Avslappnat! Dom berättade att dom sammanlagt skulle intervjua 14 stycken kandidater. Jag var den 12:e. De sista 2 skulle dom träffa nästa vecka. Sen skulle dom prata ihop sig å gallra ut några som går vidare till nästa omgång, som består av några test. Bland annat kollar dom då stresståligheten samt simultanförmågan. I början av maj skulle vi få besked om ifall man gått vidare eller inte. Trist att behöva vänta så länge...
Men min väntan blev inte så lång. När jag klev av tåget i Linköping efter intervjun ringde en av de som höll i intervjun å meddelade att alla 3 (som intervjuade mig) var rörande överens om att de ville ha mig vidare på en gång. Gissa om jag blev glad! Känns jättebra att man lyckades göra ett så bra intryck. Så nu väntar jag bara på att företaget som håller i testen ska höra av sig, så vi kan boka in en tid. Hoppas det går lika bra då.
Tack alla som höll tummarna för mig!

Slutligen vill jag passa på att säga GRATTIS till Patrik (sambos lillebror) och hans fru till den lilla nya familjemedlemmen å Mijos nya kusin. GRATTIS! Hoppas vi ses snart.


Det blev en pojke...


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad skoj att de tyckte som mycket om dig!! Du måste gjort ett strålande intryck på dem! Håller alla tummar o tår för dig! Kram

2010-04-18 @ 20:33:30
URL: http://wildabebin.blogg.se/
Postat av: Lina Nyman

Fasntastiskt trevligt med sådan respons! Härligt! Sönt också att flytten är avklarad. Hoppas verkligen att ni får vara friska resten av året nu!



Kram Lina

2010-04-18 @ 22:04:10
URL: http://www.livifarsta.blogspot.com
Postat av: Cina

grattis.. vad skönt med intervjun och att flytten är över.. hurra hurra.. längtar efter att få ses..

kram kram kram

2010-04-19 @ 22:04:32
URL: http://livetsomfisk.blogg.se/
Postat av: Lotta Rosdal

Åh, vad roligt att det gick så bra med intervjun! Hoppas det håller hela vägen.

Kram

Lotta

2010-04-21 @ 07:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0