Skäms på mig!

Jag är en dålig människa! Bokstavligt talat... Jag är förkyld, IGEN! Å likaså sonen. Han har varit hemma från dagis igår och idag. Själv jobbade jag igår, men idag har jag ledig dag. Skönt att slippa en karensdag, men det är ju inte så kul att vara krasslig när man för en gångs skull är ledig. Skulle dessutom jobba på Cloetta Center imorgon, men det får jag nog hoppa (det var dom julklappspengarna).
Hoppas att jag mår bättre nästa vecka iaf. Ska på utbildning i Stockholm på onsdag, kundpsykologi. Blir en lång dag. Åker vid 6 på morgonen å kommer väl hem nån gång runt 20 på kvällen. Sambo jobbar kväll den veckan, så Sara å Pierre får rycka in å ta hand om sonen (TACK, vad skulle vi göra utan er?)

Ringde på ett databord idag. Är inte så förtjust i sambons GIGANTISKA skrivbord. Det tar ju upp halva rummet... Men nu ska det nog bli ordning på "torpet"

Det här kommer nog räcka gott å väl

Som vanligt är det ju 100 år sedan jag skrev nåt sist (ska försöka bättra mig), så jag orkar inte uppdatera allt. Lägger in några bilder istället...


Träffat Stefan


Varit på Harrys med Patrik


Mijos "flickvän" Lea har varit på besök (Mijo har även sovit över hos henne)


Firat sambos födelsedag med Buzz hos Boge


Varit på after work med några av mina underbara kollegor



Å så lite kort på VÄRLDENS BÄSTA Mijo..

Diskar med pappa


Ny tröja


Leker "arga leken" med larven


Vilken blick...


Leker spöke (det är kolsvart i rummet...)



Tittar på Nalle Puh med pappa



Kommentarer
Postat av: Cina

ohhh så söt han e lillkillen... trevlig helg

2009-10-30 @ 21:27:24
URL: http://livetsomfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0