Livet går sin gilla gång

Snart helg. Fast för mig är det ju ingen större skillnad mot alla andra dagar... Men det är klart, sambo är ju hemma då oxå såklart!

Inga planer för helgen dock. Det är ju visserligen Sveriges nationaldag, men hur firar man det??? Känns ändå som det kvittar när man kollar väderkartan. Regn, regn å  åter regn... Så helgen blir nog lugn. Jag hade ju mitt roliga förra helgen. Sambo tog med sig sonen till Jönköping för att fira sin lillebror på 25-årsdagen å vi bestämde att han skulle stanna över natt där så jag kunde få lite egentid. SÅ SKÖNT!!! Några kompisar kom över på lite vin. Sen blev det en liten sväng ner på stan. Fick även en övernattningsgäst, så helt själv sov jag ändå inte. Madde tyckte inte att jag skulle traska hela vägen hem själv på natten, så hon gjorde mig sällskap å som tack fick hon låna ena sidan av sängen.

Inget direkt nytt som händer i våra liv just nu. Jag räknar ner tills jag ska börja jobba igen. Nu är det mindre än en månad kvar. Känns lite konstigt faktiskt. Jag har ju varit hemma i över 1 år. Men det kommer säkert gå bra.

Håller på att fixa lite mat nu. Sonen somnade precis, så jag måste nog titta till mitt ris...

Kommentarer
Postat av: Cina

glad att höra hur du har det..

tänkte ses med dig.. men ser att du ska jobba..

hmm typ on,to eller fr vecka 29.. ta en fika..

med dig och lillkillen... kanske.. hade varit

sjukt trevligt..



kram på er

2009-06-05 @ 19:21:39
URL: http://livetsomfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0