SNARK!

Fick visst ingen respons i förra inlägget på vårt tapetval... Var den så hemsk???

Stressen börjar släppa lite. Känner mig någolunda i fas med packningen. Men det är ju fortfarande en hel del kvar, SUCK! Sambo lovade iaf att göra ett ryck på söndag. Jag ska träffa Kristin då, så då är ju iaf jag å pyret ur vägen.

Har befunnit mig i en dimma idag. Sov väl kanske 3-4 timmar inatt, SNARK! Å det berodde till största del INTE på sonen utan på vår hänsynslösa granne. Denne hade visst anordnat singstar-tävling för, som det lät, hela Linköpings kvinnliga befolkning. Inte lätt att sova till falska toner av "Girls, just wanna have fun" och andra uttjatade slagdängor. Vid 01.00 tystnade slutligen "musiken". Men istället vaknade sonen å ville äta... Då var jag ingen glad mamma.
Hoppas jag får sova lite mer inatt. Ska ju jobba imorgon å behöver vara utvilad.

Trots den omänskliga tröttheten lyckades jag ändå ta mig ut idag (kors i taket). Kände vid 12-snåret att jag började bli fruktansvärt hungrig å kylskåpet ekade i stort sett tomt. Så det var bara att försöka fixa en "lunchdejt". Tyvärr verkade alla vara upptagna med annat. Men efter en del rundringningar fick jag slutligen tag på Christopher (kollega) som var på väg till jobbet. Å han offrade sig faktiskt att gå å äta med mig innan. TACK! I gengäld betalade jag hans mat.
Följde sedan med honom en sväng till jobbet. Å tänka sig, vilken lycka; SJ bjöd på tårta! Det var visst nån lokförare som skulle gå i pension. Det är inte ofta man blir lycklig av att gå till jobbet (särskilt inte när man är ledig), men idag var rätt dag!

Nu dags för sängen! Natti, natti





Kommentarer
Postat av: karina

gott med tårta på jobbet...

hoppas ni får en bra helg

2009-01-30 @ 23:26:05
URL: http://livetsomfisk.blogg,se
Postat av: kikki

hallå!

du har blivit utmanad på min blogg :)

2009-01-30 @ 23:36:04
URL: http://eklundens.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag tyckte faktiskt den var fin, var bara lite lat och orkade inte skriva kommentar.. Kanske tyckte alla andra det också annars hade du kanske fått en hel hög kommentarer ;-) Är det inte så ibland att man är tyst om det som är bra och hör av sig om det som inte är det? Konstigt egentligen med sånt där.

Hoppas ni har det bra i alla fall och hinner med allt packande.

2009-02-01 @ 11:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0