Time flies

Oj, det är visst över en vecka sen jag skrev nåt... SKÄRPNING!

Vad har då hänt sen sist..?
Jo, förra fredagen åkte jag till Åsa å stannade över natt. Sambo var kvar hemma med sonen. Vi kollade lets dance-finalen å käkade pizza. Så skönt att bara ta det lugnt.
Dagen efter var det sambos tur att smita hemifrån. Fast han tog det dock inte lika lugnt... Det var fest på universitetet (DÖMD), så han var lagom sliten på söndagen. Så då gick jag ner på stan å träffade Maria, så att sambo fick vila lite. Det blev dock en dyr utflykt... Köpte lite kläder till Mijo (bland annat en skinnjacka) å ett par nya jeans till mig då alla mina gamla jeans är för stora. Fick nästan en chock när jag upptäckte att jag nu är nere på storlek 25 i midjan. Måste försöka äta upp mig lite för annars är ju risken stor att jag snart får handla jeans på barnavdelningen...
Mijos nya jacka

På onsdagen var det dags att besöka frissan igen. Äntligen är mitt hår ljusare! Dock inte riktigt som jag vill ha det, men nästa gång når vi hela vägen.
Resultatet

På torsdagen skjutsade sambo ut mig å Mijo till Åsa. Tänkte att Mijo kunde leka av sig lite med Savannah. Men han var inte alls lika energisk som han brukar vara hemma, utan var helt lugn hela dagen. Fast så fort vi kom hem så var energinivån tillbaka på 100% igen.
Mijo å Savannah

Charmtroll

Sååå söta!

Går snart helt själv...

Sötaste!

Igår var det min tur att ha lite egentid igen. Åkte bort till Stefan å drack lite vin å snackade skit. Mycket trevligt! Lite seg idag, men det får det vara värt. Sambo tog iaf med sonen ut en stund idag, så jag har fått vila. Å nu är han iväg på nån fest hos hans kusin Tobbe som har flyttat till stan. Så jag ska nog faktiskt krypa ner i sängen nu. Godnatt!

Jag å Stefan



Kommentarer
Postat av: karina

hej.. vad fina ni är... saknat att läsa här...

du får äta upp dig lite.. barnavd är inte kul att handla på... gumman... skärpning...

2009-04-04 @ 21:35:27
URL: http://livetsomfisk.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0