Vilket jä..a liv!!!

Sambon går i skolan hela dagen å kvällen idag. Så jag tänkte att det var lika bra att duscha innan han gav sig iväg imorse (annars kan det ju ta sin tid). Å det var ju en himla tur. Strax efter att sambo gett sig iväg började dom borra i kåken å pyret som precis hade somnat... Typiskt! Tänkte att det kanske snart skulle vara över, men dom bara fortsatte... Stoppade ner sonen i bärselen å tog en sväng på stan istället. Kanske skulle det vara tyst när vi kom tillbaka. Men icke! Å inte nog med det, skulle blanda lite ersättning till lillen (han äter som en häst, så vi varvar flaskan med amning), men döm om min förvåning när inget vatten kom ur kranen. Slängde mig på telefonen å ringde hyresvärden. Jag har inte fått nån information om att vattnet ska stängas av. Tydligen hade grannen fått en vattenläcka. Därför var dom tvungna att stänga av vattnet under tiden som dom borrade bort ett rör.
Kan man inte meddela grannarna innan man gör det??? Så man åtminstone hade kunnat bunkra upp lite vatten i flaskor. Så svårt är det väl inte att ringa på å tala om att vattnet kommer stängas av i några timmar..? Tydligen!
Jag var INTE glad å sonen var inte så road han heller. Fick springa ner till frisören bredvid å fylla upp en flaska med vatten så att lillen iaf kunde få sin mat. Puh! Sen rymde vi till jobbet för att slippa oljudet. Skulle ju ändå kopiera ett papper.
På vägen hem gick vi förbi Kim å fikade lite. Har inte sett henne på ett tag, så det var ju trevligt såklart.
Å innan vi gav oss iväg till jobbet så kom Emil förbi med en JÄTTESTOR hund till Mijo. Undrar var jag ska göra av den så länge???

Igår var vi på bvc. Ny vikt:5080g. Så nog lägger han på sig alltid. Inte konstigt när han äter så mycket...

Nu blir det soffläge!

Kommentarer
Postat av: karina

oj oj.. vilket styr med lite vatten.. kast av hyresvärden din... är du aldrig på msn??? jag har förlorat ditt mobilnummer om du vill messa ngn gång tänkte jag.. inte alltid man orkar sitta vid datorn.. jag bytte mobil i somras och alla nummer försvann.. kram

2008-09-05 @ 16:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0