Ha den äran till mig!

Varför göra något enkelt när man kan krångla till det..?
Gav mig på att redigera stilmallen här på min blogg igår. Tänkte det var lika bra nu när Jack har flyttat å så. Sambo med katt stämmer ju inte längre... (Web-adressen är dock den samma som ni kanske märker...)
Det var ju minst sagt komplicerat. Massa med koder som man var tvungen att ändra hit å dit. Tog hjälp av sambon som är lite mer haj på tekniken. Fick även använda oss av en "hjälpblogg" som gav oss lite tips å trick. Efter ett par timmar såg den iaf okej ut (eller vad tycker ni?).

Min förkylning har ännu inte gett med sig, fast lite piggare känner jag mig nog iaf. Å det är ju bra nu när man fyller vuxen idag å allt... Några grattis-mess å telefonsamtal har jag fått här under morgonen, men firandet och paketen får vänta till helgen.

Frissan imorgon. Kan ju vara nice att se någolunda respektabel ut när man bjuder på kalas. Min vanliga frisör har slutat på "min" salong för att börja på ett annat ställe. Men hon skulle vara ledig i 3 veckor först... Så det får bli en annan frisör imorgon, men sen kommer jag att flytta efter min ordinarie "klipptjej". Det är ju ganska viktigt att det är rätt person som klipper. Det kan bli sååå fel annars. Tror dock att det ska gå bra denna gång. Eller det MÅSTE gå bra...

På måndag kommer mamma å hennes karl hit med bilen. Äntligen! Vi har fixat parkering oxå. Det får bli p-huset som ligger en kort promenad härifrån. 610 kronor/30 dagar kostar det, men då får vi parkera gratis på alla Dukatens parkeringar. Det får det vara värt å det är ju skönt att slippa ställa bilen utomhus på vintern med tanke på frost å rost.

Dom ringde precis från blomsteraffären. Någon har skickat blommor till mig... Undra vem det kan vara. Nyfiken!


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS så mycket! Hoppas du hade en kanondag o att brorsan behandlade dig som en drottning. Hurra Hurra Hurra!Hälsningar från storstan

2008-09-24 @ 20:15:15
Postat av: Anonym

Ett senkommet Grattis även från staden vid åbågen!

Svärfar

2008-09-24 @ 21:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0