P-plats önskas

Då var vi en familjemedlem mindre... Jack har nu flyttat till storstan. Resan upp gick bra å han har redan börjat göra sig hemmastadd i nya lyan. Det kommer bli bra!

Trött idag. Blev inte mycket sömn inatt. Sonen vaknade halv ett, vilket då inkluderar även mig... Han somnade iofs om i min säng. Det gjorde dock inte jag. Han vevar med sina små armar å ben å jag får agera slagpåse. Inte lätt att sova då. Hoppas han sover lite längre i sin egan säng inatt.

Snart helg igen. Å denna helg ska jag få roa mig lite. Födelsedagsfest hos fina lilla Kim. Det ska bli skoj. Hoppas sambo får lika kul med Mijo...

Vi har ju fått en bil oxå (en gammal Jetta). Av mamsens snälla "kille". Har inte hunnit med att träffa honom än iofs, men om man ger bort en bil så är man snäll i mina ögon. Håll hårt i honom, morsan!
Vi har inte hämtat bilen än, men det blir snart. Måste bara fixa en parkering först (vilket inte är helt smidigt om man inte vill betala en förmögenhet varje månad).
Så snart kan vi åka land å rike runt å hälsa på släkt å vänner. Smidigt värre!

Å min 30-årsdag närmar sig med stormsteg *GAAH*
Vad ska man önska sig??? Har ingen som helst aning. 1 års parkering kanske... Eller 1 veckas oavbruten nattsömn...

SNARK!



Kommentarer
Postat av: karina

tur du påminner...

en annan har hunnit tappa info..

men var det 28/9???

2008-09-12 @ 22:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0