Attans!

NEEEJJJ! Jag lyckades inte undvika snuvan längre... Är helt genomförkyld å tjock i halsen. Nässprayen är för tillfället min bästa vän.
Sonen är iaf lite bättre, men jag kanske smittar honom igen. Den berömda onda cirkeln...

Trots snuva å hosta så åkte familjen till Askeby igårkväll för att fira Erika som fyllde år. Dom flyttade ut till sitt nya hus i söndags, så det var ju en hel del ouppackade lådor som stod lite här å där i kåken. Jag är INTE avundsjuk! Men det kommer bli så fint när dom har fått ordning på allt.

Idag blir det dock inga utsvävningar. Måste kurera mig tills på lördag då det kommer lite födelsedagsgäster hit för att uppmärksamma min 30-årsdag! Någon som har några bra förkylningsknep???


förkylningsvapen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0