Välkommen hem från "Mallis"!

Det gick bra att jobba i lördags. Rena semestern om man jämför med min vanliga sysselsättning...

Å sambos syster med familj dök ju oxå upp. Fick en trevlig bok å ett par härliga tumvantar. Tack så mycket!!!

I måndags strulade det lite... Skulle tömma mitt förråd där jag bodde tidigare. Det är ju 2 år sen jag flyttade därifrån, men bättre sent än aldrig=).
Iaf, sambo gick ut för att hämta bilen medan jag klädde på pyret. En kort stund efter att han lämnat bostaden ringer han å meddelar att bilen inte startar... Batteriet är helt dött! "Någon" hade visst glömt att stänga av stereon sist bilen användes.
Det var bara att slita av Mijo alla kläder å försöka få tag på någon med startkablar. Kruxet var ju bara att de flesta jobbar så dags... Efter en del telefonsamtal kunde slutligen Kalle komma till vår undsättning. Tack, tack, tack!!!
Så efter mycket om å men kom vi iväg å kunde tömma förrådet. Skönt att ha fått det gjort.
Åkte sedan en sväng till Mijos mormor tillika min mamma för att ladda upp batteriet lite extra innan bilen ställdes tillbaka i garaget (denna gång med stereon avstängd). Hoppas den startar nästa gång...

Igår var sonen å jag på mitt jobb en sväng. Vi har bytt lokaler så jag blev ledsagad av Emelie så jag skulle komma rätt. Det var STORT! Nu har vi både en bastu, ett träningsrum å en jumpasal till förfogande. Å en himla massa andra rum... Det var som en labyrint. Karta efterfrågas....
Käkade sen lunch med Emelie, Christopher å Erica (alla kollegor) på stationen.

Hade tänkt se Desperata hemmafruar igårkväll, men jag var så trött så klockan åtta gick jag å la mig. 1:a gången jag missar ett avsnitt. Reprisen på söndag MÅSTE ses...

Å sist men inte minst passar jag på att välkomna min väninna hem till Sverige. Jag har saknat dina blogginlägg...



Kommentarer
Postat av: karina

tack raring...

2008-10-15 @ 16:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0