Ut med det gamla, in med det nya

Vår vagn är nu såld. Den nya vagnen inhandlades igår. Känns bra än så länge. Har inte gjort någon premiärtur med den ännu. Men det blir väl kanske imorgon ifall det inte regnar katter å hundar...

Har varit hos frissan idag. Har påbörjat processen att få tillbaka min blonda man. Det kommer nog ta ett par gånger till, fast jag ska lyckas härda ut denna gång. Har satt upp som mål att vara ljushårig till jul. (Hoppas bara tomten känner igen mig...)

I lördags var jag på 6-party hos Madde. Vi var ett gäng tjejer som satt å skrattade gott i soffan när den ena "grejen" värre än den andra inspekterades av samtliga tjejer. Sen blev det en liten sväng ut på stan (premiär för mig då).
Lite sliten igår, men det var det helt klart värt. Sambo skötte matningen under natten oxå så jag skulle få sova ut. Fast jag vaknade ändå kl 7 på morgonen. Typiskt!

Nej, mycket mer än så har jag inte att bjuda på den här gången.

Sänder en tanke till de norra delarna av landet...



Till min väninnas mamma



Kommentarer
Postat av: karina

tack hjärtat mitt.. vad du är gullig....

2008-10-31 @ 20:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0