Uppdatering

"Någon" ville visst veta hur det var i lördags...
Då kan jag berätta att det var lyckat. Folk kom å gick lite om varandra under dagen/kvällen. Sammanlagt var det ca 15 pers som passerade genom vår dörr. Jag fick många uppskattade presenter å gratulationer. Tack så mycket!!!
Vi åt smörgåstårta å drack vin. Det var så gott!
Dom sista gästerna gick vid tolvsnåret, så då kröp jag ner i sängen. Mijo sov så sött å vaknade inte förens kl 05.30. Han kanske ville vara snäll å ge mamma lite sovmorgon för en gångs skull...

Ha det så bra på "mallis" gumman!


Alla ville mata pyret... Här är det Christopher (kollega)
som håller i son å flaska...

Alex kikade förbi på sin rast...

Sambo

Äntligen fick jag dricka lite vin...Observera att jag
döljer munsåret med glaset.


Gabriel å Emelie. 2 civilklädda kollegor

Sara å sambo

Pierre känner sig som hemma...

Kommentarer
Postat av: karina

kul med lyckad dag...

jag var i sthlm under min dag i mars och blev tant... per och jag hade kärleksmysweekend...



kram

2008-10-01 @ 21:23:32
Postat av: karina

länkade dig med då... visste inte att man kunde det... lär mig allt du kan....

2008-10-01 @ 21:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0