One for the team

Idag ska jag jobba... Jo, jag vet att jag sa att jag skulle vänta lite med min säsongsdebut, men ibland (oftast) blir det inte som man tänkt. Min chef på Cloetta center ringde i veckan å var desperat. Ladies night på lördag (läs idag) å "ingen" kunde jobba. Så vad gör man inte för laget...
Ska bli lite kul, faktiskt. Jag jobbar inte så länge utan ska bara hjälpa till med serveringen å så innan showen börjar. Räknar med att vara hemma till senast kl 22.

Vi får lite gäster här snart oxå. Sambos ena syster med familj kommer upp å grattar oss lite. Mej i efterskott å sambo i förskott. Å vi tänkte passa på att gratta Lotta (systern) för hon fyller ju år hon oxå... GRATTIS, GRATTIS!

Annars inget nytt som hänt i våra liv, utan det rullar på som vanligt med sömnlösa nätter å nerspydda tröjor. Det är så härligt med barn =)


Stormare, Stenmarck å Hjelt roar ikväll kvinnorna i Linköping

Kommentarer
Postat av: karina

hej...

är hemma igen..

inte missade du väl ladys night???

2008-10-12 @ 20:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0