Nu har det hänt igen!!!

Mina varor som jag beställde för 3 veckor sedan är på vift. Sist jag beställde grejor från det företaget hamnade dom ju i Borås... Nu levererades dom dock till ett ombud här i Linköping den 26/9 kl 04.30. Men dom är sedan hämtade samma dag kl 09.38... SKUMT! Jag har då inte hämtat dom. Har ju inte ens fått nån avi. Å när jag skulle ringa ombudet för att höra efter så verkar inte stället finnas. Iaf inte under det namnet som står på Schenkers sida (där man kan spåra sitt paket). Mycket märkligt!!!
Så nu sitter jag här drygt 300 kronor fattigare utan varor. Å om/när varorna väl behagar dyka upp så har nog sonen redan vuxit ur dom... SUCK!

Idag blir det en tur ut till Tornby (Ikeahuset) för att handla nya torkarblad till bilen å skruvar till mina skåpsknoppar. Dom som följde med var för korta till vissa av köksluckorna. Vi har ju lite blandad interiör i vårt kök... Skåpen under diskbänken är äldre än resten av köket så därför är luckorna där tjockare än den normala standarden. Men med lite längre skruv så ska problemet vara åtgärdat.

Framåt senare delen av eftermiddagen kommer Christopher hit på besök. Han har 2 timmars rast då å ville ha lite mat å sällskap. Det ska vi väl kunna ordna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0