Godnattsaga

Mijo sover... Sambo är på inflyttningsfest... Jag har med andra ord lite egentid! SKÖNT! Funderar på att krypa ner i sängen å läsa. Har tragglat med samma bok ett bra tag nu. Det är ju inte riktigt som "förr i tiden" när man kunde läsa ut en bok på ett par dagar.

Jobbade igår. Julshow på Cloetta center. Bra show å trevliga gäster, så det var kanon. Kom hem nån gång vid halv ett på natten. Sov i datarummet för att få lite ostörd sömn, så sambo fick ta hand om pyrets nattmat. Skönt att för en gångs skull vara någolunda utvilad när man kliver upp.

I torsdags kväll var Madde å kusin Figge över på lite glögg och vin med ost å kex. Erika svängde oxå förbi en stund. MYSIGT! Fick tag på glöggmuggar i sista stund. Inte precis sånna som jag hade tänkt mig, men dom får funka iaf.

Tisdag är det återbesök på hudmottagningen. Mamsen följer med som barnvakt å stöd. Har fått ett nytt märke som börjat klia... Känns inget vidare, men får väl hoppas på det bästa. Försöker att inte oroa mig allt för mycket, fast det är svårt...

"Australien", jag är ju jättenyfiken på vad det blir... Vet ni???

Nu blir det sängen med näsan i boken. SOV GOTT!!!

MUMS!!!


Madde å Mijo


Figge, sambo, Mijo å Madde


Erika


Figge å Mijo


Tomten






Kommentarer
Postat av: Lina Nyman

Hoppas att det går bra hos hudläkaren, lika bra att kolla. Sover Mijo bättre fortsättningsvis också?

2008-12-01 @ 08:25:00
URL: http://www.livifarsta.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja, det tycker jag nog att han gör. Med vissa undantag...

2008-12-01 @ 09:29:42
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0