"Flugan"

Ledig idag. Ändå befinner jag mig just nu på jobbet... Orkade inte redovisa gårdagens försäljning igår, så då får man göra det idag istället. Lite surt, men skyll mig själv.

Inga andra direkta planer för dagen i övrigt, fast man borde ju försöka hålla sig lite utomhus iaf. Det är ju så skööönt i solen. Å så jobbar jag ju 5 dagar på raken med start imorgon å då blir det ju inte att man vistas så mycket utomhus. Utom dom få minutrarna man befinner sig på någon perrong.
 
Kanske skulle man försöka ta sig runt ån, men risken är att jag tröttnar halvvägs å vad gör man då? Ringer färdtjänst??? Kanske inte så lyckat. Bäst att hålla sig i närheten av där det finns kollektivtrafik.

Annars kanske jag skulle ge mig ut på jakt efter att par nya solbrillor. Det kan ju ta sin tid så man borde nog ta tag i den biten snart. Mitt huvud verkar ha en väldigt ovanlig form för alla brillor har en tendens att se alldeles för stora ut. Hade ju samma problem när jag köpte mina vanliga glasögon. Men trägen vinner, jag ska nog hitta ett par innan sommaren är över. Det värsta är att när jag väl hittar några som passar någorlunda har jag en tendens att förlägga dom å så får jag börja om med sökandet efter ett par nya igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0