Sömngångare

Måste ta mig i kragen. Går bara hemma å såsar när jag inte jobbar. Fast det är ju inte så lätt när man verkar ha drabbats av en obotlig trötthet. Är konstant trött. Denna helg har jag nog sovit mer än jag varit vaken tror jag. I lördags sov jag i Västervik å däckade vid 21-tiden. Sov till halv tio på söndagmorgonen. Kl 20.00 på söndagkvällen somnade jag igen å vaknade inte förens kl nio i morse. Vad är problemet???

Måste bli bättre på att äta oxå. Vet ju att jag borde äta för 2, men ändå är jag inte direkt hungrig. Ingenting smakar längre. Kan ju vara därför jag är så trött...
Idag har jag iaf ätit ordentlig mat med Kim. Vi gick till Gula Huset å käkade dyr a la carte. Så nu borde jag ju stå mig i några timmar.

Börjar tidigt imorgon. Först pendel å sen tur och retur till Kalmar. Lååång dag. Hur ska jag orka???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0