Mol alena

Lunchat med Alex i Norrköping idag.

Nu sitter jag hemma helt ensam å har tråkigt. Verkar som att alla har planer för kvällen utom jag. Det festas både här å där... Jag vill oxå... Fast jag kan ju inte. Ibland suger det verkligen att gå omkring med den här magen. Visst, jag kan ju gå på fest ändå, fast det är ju inte samma sak. Men förhoppningsvis är det värt det i slutänden.

Ericas väntan är iaf över nu. Hon å Ilari fick en liten flicka i onsdags. GRATTIS! Har ännu bara sett henne på kort, men gud så söt hon var. Men ont som satan gjorde det tydligen att få ut henne... Ångest!!!

Imorgon verkar det som att det blir ett besök på chokladfestivalen som just nu pågår i stan. Patrik jobbar ju på den å tyckte att vi (sambo å jag) skulle titta förbi. Eventuellt kunde han fixa gratis biljetter oxå. Jag är ju inget stort fan av choklad, fast det är ju bättre att gå dit än att sitta hemma å uggla.

Om 45 minuter börjar en film på tv. Funderar på att se den. Frågan är bara vad jag ska göra fram tills dess. Har hittills lyckats slå ihjäl 2,5 timmar sen jag kom hem från Norrköping, men nu börjar det bli segt. Har löst korsord, pratat i telefon, surfat lite på datorn å ätit en risifrutti. Jag har slut på ideer nu. Kanske lika bra att gå å lägga sig istället. Fy vad tråkig å grinig jag känner mig *USCH*.

image35



Kommentarer
Postat av: Lina Nyman

Sysselsättningsproblemen kommer att minska, jag lovar! :-)

2008-03-09 @ 22:30:46
URL: http://www.livifarsta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0