Liten, mindre, minst

Var hos barnmorskan idag. Har bara gått upp 2 kg... Ändå är jag nu i vecka 25. Hon mätte magen oxå. Resultatet håller sig inom det normala på skalan, men ligger precis på gränsen. Ska väl iofs vara tacksam för att man inte ser ut som en jätte, men man börjar ju undra lite. Det syns ju knappt. Fast jag kanske inte ska klaga för mycket, rätt som det är drar kilona iväg...

Ska snart åka till Västerås tur och retur. Slutar vid halv elva ikväll. Dock ledig imorgon. Planen är att träffa Patrik då. Skulle behöva dra en svängom med dammsugaren i hemmet oxå. Jack fäller så himla mycket nu, så det känns som att hela lägenheten är inbäddad i hans katthår.

Passar på å grattar Madde lite här oxå. Hon fyller ju år idag. GRATTIS, GRATTIS!!! (och krya på dig...)


Kommentarer
Postat av: Lina Nyman

Hej Linda!

Om allt är bra ska du bara vara glad såklart! Jätteskönt att slippa gå upp så mycket! Hör min kropp ordet gravid går jag direkt upp 5 kg. Sen rullar det bara på....får vara glad att det mesta försvann sen...
Exakt vilken dag är ni beräknade?

2008-03-26 @ 22:18:20
URL: http://www.livifarsta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0