"Denna sida upp"

Midsommarafton imorgon å regnet har redan kommit. Men för min del känns det som det kan kvitta. Det blir inget avancerat firande. Eventuellt åker jag till Madde å grillar lite å snackar skit. Får fira desto mer nästa år istället.

Har varit hos Kim idag med Emelie. Kim är dock inte hemma, hon är på semester med familjen... Men hon ska flytta till en ny lya när hon kommer hem, så vi tänkte överraska henne genom att packa ner hela lägenheten. Hon lär nog bli lagom snopen när hon kliver in genom dörren hemma nästa vecka å upptäcker att alla saker ligger i kartonger... SURPRISE!

Det börjar trycka på lite nu. 3 veckor kvar till beräknat datum, så han kan ju i princip komma när som helst. Men han får gärna ligga kvar ett litet tag till, även om det skulle vara skönt att bli av med magen. Var hos barnmorskan i tisdags å allt verkade vara i sin ordning. Han ligger fixerad å magen hade vuxit 2 cm sedan sist. Han ligger ju fortfarande under normalkurvan, men han växer iaf i stadig takt.


Det började visst nån film på tv nu vid nio. Tror jag ska slötitta lite på den innan jag kryper ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0