Svetten rinner...

Sitter i SJs uppehållsrum i Norrköping å väntar på Emelie. Vi ska irra runt lite på stan. Måste dock hålla i plånboken...
Mitt dåliga humör börjar ge med sig lite, så snart kanske man är som vanligt igen. Å det är väl iaf skönt för min omgivning om inte annat.

Imorgon är det nationaldagen. Då blir det grill å vin (alkofritt för mig då...) hemma hos Madde. Å på lördag blir det att träffa Sara en sväng. Hon kommer på hembesök från Stockholm. Tanken var från början att jag skulle åka upp till henne, men planerna ändrades. Nu passar hon på att hälsa på mor i Berg istället.

Var hos barnmorskan igår oxå. Allt verkade bra. Är dock fortfarande ganska liten. Fast magen hade iaf växt 2 cm sen sist vi var där för 3 veckor sedan å vågen visade på ett halvt kilo plus. Så det händer ju iaf lite.

Nu kommer emelie *smajl*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0