Zombie

Känns som jag inte har sovit på 100 år. Det är helt omöjligt att komma till ro. Antingen är ställningen obekväm annars är det något irriterande ljud som jag ligger å stör mig på. Tidigt i morse (vid 0530) vaknade jag av att ett helt gäng fiskmåsar höll hov utanför sovrummet. Någon hade glömt att fälla ner locket på soptunnan som står utanför, så dom hade stort kalas med matrester som huvudrätt. Om jag bara hade haft ett hagelgevär...

Än så länge har jag inga planer för denna dag. Antar att det blir ganska lugnt (som vanligt).
Igår lunchade jag med Christopher å Emelie å senare på kvällen var jag hemma hos Stefan å snackade skit.

Måste ju passa på å gratta Erica å Ilari till nya huset oxå: GRATTIS! Ni kommer att trivas kanon! Jag tjingar gästrummet på en gång. Så kan bebisen å jag insupa lite lantluft i höst.

Tror jag ska gå å koka mig lite gröt...


Jädra fågelskrälle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0