Samma gamla vanliga...

Det händer ju inte för mycket i vardagen för tillfället. Alla dagar (och nätter) ser i stort sett likadana ut. På dagarna går man omkring i lägenheten å såsar å på nätterna ligger man å vrider å vänder på sig tills man efter ett antal timmar faller in i nån slags dvala. Men man lär väl snart ha fullt upp...

Ingenting på tv ikväll å jag har snart löst klart den senaste korsordstidningen. Man skulle kunna tro att jag har blivit pensionär. Å det är nästan så att man känner sig som en ibland.

Imorgon har jag iaf några aktiviteter inplanerade. Först ska jag till frissan å sen till barnmorskan.
Skulle inte förvåna mig ett dugg om bebis bestämmer sig för att komma inatt bara för att jag ska till frissan imorgon. Skulle kännas lagom kul att tvingas gå omkring med utväxt å slitna toppar under ytterligare en period, innan man skulle ha möjlighet att boka in en ny tid. Måste därför se till att göra håret lite ljusare imorgon, så man slipper störa sig på utväxten sen. Håller tummarna för att det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0