Ingen John Blund i sikte...

Jag hann! Äta klart igår alltså. Det är 1:a gången på länge som jag blev mätt. Idag har jag ännu inte ätit. Pyret vill inte sova å sambo drog iväg å badade, så jag känner mig lite låst här. Förstår ju att han vill komma iväg lite, men det är inte så kul för mig att bara sitta här när Mijo vägrar sova å jag är hungrig. Han lovade iaf att kompensera mig när han kommer hem.  Funderar på att be honom att hämta mat på Stångebro gatukök. Det skulle sitta fint med lite fet snabbmat...

Imorgon kommer mer av sambos familj på besök. Det blir i form av syster Lotta med man å barn. Har inte träffat dom sen sambo fyllde 30 förra året, så det ska bli kul att se dom igen.

Mamma Mu ska åka på kryssning nästa vecka. Vi ska vara "bilvakt" då. Kanske kan vi passa på att hälsa på Åsa å Patrik. Det krävs ju en bil för att ta sig ut till dom. Får väl se vad bebis tycker om den iden.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0