Söndagsseg

Tvättar *trist*.

Men det var helt okej igår. Fick god mat hemma hos mamsen å det var kul att träffa alla "gamlingar" hos Patrik. Stupade dock i säng när jag kom hem. Det blev ju en väldigt lång dag/kväll å sånt orkar jag inte riktigt med längre.
Träffade Patriks flickvän igår oxå för 1:a gången. Fast jag fick inget riktigt grepp om henne. Hon verkade lite avvaktande mot mig på nåt vis. Å Patrik har ju sagt att hon varit
lite svartsjuk på mig. Tråkigt tycker jag. Man det löser sig väl med tiden får man hoppas.

Sambo kommer hem idag oxå. Blir väl att käka lite å kanske se en film eller kolla lite tv. Ska ju jobba imorgon igen. Åker till Kalmar å har sedan överliggning i Vimmerby. Är inte ett dugg sugen på det, men man har ju inte så mycket val, tyvärr. Blir ganska mycket jobb framöver, på 12 dagar är jag bara ledig 1!!! Hur ska man orka???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0