Snart blind?

Semester idag *yeh*. Inhandlade vagn m mamsen å sambo. Å så beställde vi skötbord å babysitter från Rockstarbaby.

Var hos optikern igår. Inga roliga nyheter... Mina vanliga linser har utgått ur sortimentet å i o med att jag tydligen har en ovanlig ögonform så finns det i princip inga andra linser som passar, utan man måste specialbeställa dom. Det kostar 2000 kr/halvår!!! Lite skillnad mot mina gamla linser som "bara" kostade runt 600 kr/halvår om man beställde dom över nätet. *SUCK* Funderar stark på att skippa linser å bara använda glasögon. Fast det känns ju inte så kul.

Träffat Kimmie idag oxå. Gick på stan en sväng å sen käkade vi på La scala (av alla ställen...). Imorgon är det dags att jobba igen. Blir en sväng till Västerås så det ska jag väl orka med. Är så trött på mitt jobb just nu. Skulle vilja vara ledig minst en vecka å bara vila upp mig. Är ledig i helgen iaf. Ska åka till Stockholm på shoppingtur med Emil på lördagen. Det ska bli kul. Tanken är att jag ska hinna med en fika med Sara oxå. Å på kvällen har Kimmie inflyttningsfest så det lär ju bli en lååång dag.

image24

image25

image26
Kanske hade varit bättre om man vore troende å levde under Jesu tid...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0