Skål!

Sova i Nyköping inatt. Har ingen lust, men det är ju bara att göra det man måste. Fick ändrad tur nästa helg oxå. Skulle haft jour i 7 timmar, men fick en tur på 13 timmar istället. En riktig skit-tur! 3 timmar obetald rast i Eskilstuna å sen ytterligare 1 timma rast i Västerås. Så av dom 13 timmarna som jag är iväg har jag bara betalt för 10 timmar. Det suger!!!

Ser iaf fram emot denna lördag. Ska bli kul att komma iväg lite. Kanske ska möta upp sambos syster i Sthlm oxå å ta en fika. Var ju länge sen man såg henne. Sambo ska på whiskey-mässa här i Linköping på lördag med min kusin, så han lär väl komma hem lagom rund under fötterna. Får väl hoppas man har hunnit somna tills dess. Lite jobbigt tycker jag att det är med onyktra människor när man själv är spiknykter. Saknar faktiskt att inte kunna dricka någonting, men det får man väl ta igen nån annan gång. När barnet väl är fött får väl sambo sitta hemma, så jag kan gå ut å roa mig lite. Fast man har väl inte riktigt det behovet längre. Men 1 (eller kanske 2) glas vin ska jag iaf unna mig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0