Nu har det kommit!

I fredags kom provsvaret... Inga spår av tumören kvar *GÖTT*.

Helgen har varit lugn. Var hos Emelie en sväng i lördags. Det åts tårta å sjöngs singstar. Sedan skulle prinsessona ut men då åkte jag hem. Det räckte bra ändå.

Lite rörigt i livet just nu. Hoppas att det löser sig till det bästa. Tror jag är på väg åt rätt håll iaf. Tack Annelie å Erica för att ni stöttar å finns där!

Utbildning i Stockholm snart (17/1). Funderar på om jag ska stanna kvar några dagar å hälsa på Sara lite. Såg att jag var ledig 3 dagar i anslutning till utbildningen. Vore ju verkligen på tiden. Känns som det var 100 år den vi sågs. Å vi har ju lite att prata om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0