"Tåget inställt"

Sitter i Mjölby. Har rast å har precis tryckt i mig en pizza. Gott, fast mastigt.

Sovit kasst inatt. Grannen vägg i vägg hade visst fest å sen efterfest. Fattar inte varför folk måste gapa i trapphuset eller från balkongen, eller överhuvudtaget för den delen. Hoppas man får sova bättre i natt.

Rörigt var det på jobbet igår oxå. Pga av stormen var flera tåg inställda å resenärerna griniga. Men det går ju faktiskt inte att köra tåg när det ligger träd över spåret. Fast vissa har visst svårt att förstå det...
Knölade iaf in mina resenärer som skulle till Kalmar i en buss å några i taxibilar. Så fram kom dom ju iaf.

Måste städa imorgon. Hela golven hemma är täckta av ett tunt lager damm å katthår *yack*. Skulle behöva färga håret oxå. En utväxt på ca 2cm lyser upp hårbotten. Får väl se vad som hinns med imorgon.

Kanske bäst att jag diskar upp lite efter mig här innan jag drar vidare mot Norrköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0