Stackars jag

Det blev inget spel spelat i förrgår... Somnade å vaknade vid 20.00. Kollade på "I en annandel av Köping" å somnade sedan om igen. Vaknade på morgonen sjuk å eländig så det blev inget jobb för min del.
Varit hemma idag oxå, fast mår bättre. Var hos optikern å provade ut dom nya linserna. Dom funkade kanon! Synd bara att dom är så dyra... Blir att leva på nudlar å ketchup nästa månad.

Ledig imorgon. Ingenting planerat som vanligt. Ska väl tvätta lite dock.

Ultraljud på fredag å så kommer nog Ulf å Kattis och hälsar på lite.

Lördag ska jag jobba på hockeyn. Det var ett tag sen. Matcherna har lyckats krocka med mina SJ-tider. Men nu fick vi det att gå ihop. Pengarna behövs ju verkligen nu när man får en karensdag å allt.

Borde äta nåt. Har bara fått i mig lite nudlar idag. Men jag är inte sugen på nåt. Lite yoghurt med Start får nog funka till kvällsmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0