Ny arbetsvecka

Hemma igen efter en tur till Kalmar. Passade på att shoppa lite under rasten. Det blev lite babykläder samt ett bäddset från Rockstarbaby. Hade tänkt skicka efter det från deras hemsida först, men helt plötsligt höjde dom priset med nästan 500 kr. Nu betalade jag "endast" 1195kr. Lite dyrt kanske, men då ingick det även spjälsängsskydd å en sänghimmel.
Hittade massor med andra söta saker från Lundmyr oxå, fast pengarna vill inte riktigt räcka till. Kan ju iaf bocka av lite saker från den lilles inköpslista nu. Det får räcka för ett tag.

Blir en lugn hemmakväll ikväll. Börjar kl 04.48 imorgon. Funderar på vad man ska laga för mat om jag nu orkar laga något överhuvudtaget. Känner mig riktigt seg å så har jag fått ont i min högra skuldra/axel. Det liksom bränner på nåt konstigt sätt. Lite massage vore ju inte helt fel...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0