Kommersiellt jippo

Vaknade precis... För andra gången idag. Första gången gick jag upp vid kl 03 för att gå till jobbet. Men jag var så trött när jag kom hem att jag var tvungen att vila lite. Arbetstiderna är helt hopplösa ibland.

Imorgon är det ultraljud. Lite nervöst faktiskt. Man undrar ju om allt står rätt till därinne. Å så är man ju lite nyfiken på vad det kan vara för krabat.

Skulle vilja åka ut till Ikea-huset, fast jag tror inte att jag orkar det idag. Känner mig fortfarande lite seg. Måste ju duscha å greja innan i så fall å det verkar jobbigt. Kanske kan ta det imorgon efter ultraljudet. Vi får se hur det blir.

Alla hjärtans dag är det visst idag oxå. Är ingen direkt storfirare av denna dag. Känns mest som nåt jippo för att handeln ska tjäna pengar. Är ju ganska uppenbart på nåt vis när man får blommor på alla hjärtans... Jag skulle nog uppskatta mer om jag fick det på nån annan av årets dagar.

Men jag skickar väl ut en liten hälsning iaf;
Kram på er alla å hoppas ni får en mysig dag!
image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0