Inte min dag idag

Struligt på jobbet idag. Något fel på signalsystemet mellan Linköping-Norrköping, så min pendel var konstant försenad. Å när jag skulle byta tåg i Norrköping glömde jag logga ut mig ur biljettmaskinen *SUCK*. Men Conny (som tog över efter mig) fixade det när han klev av i Linköping. TACK SÅ MYCKET! Så jag måste tillbaka till jobbet å redovisa dagens försäljning innan jag sticker iväg till Cloetta Center för att jobba på hockeyn ikväll. Hoppas det inte strular till sig där oxå *håller tummarna*.

Ledig helg i helgen. Ska på inflyttningsfest hos "lokförar-Åsa". Hon har flyttat in i samma hus som jag bor i, så det blir ju inte så jobbigt att ta sig dit iaf (å inte hem heller får vi hoppas). Ska väl kila förbi systemet imorgon å inhandla en pava alkofritt. Föredrar ju vin MED alkohol, men nu är ju läget som det är... Får hålla ut nåt halvår eller så.

Hungrig är jag oxå. Fast det finns inte så mycket här hemma att äta av (å jag skulle inte orka koka ihop nåt iaf). Så jag får väl köpa med dig nån mat på väg till jobbet när jag ska dit å redovisa. Börjar väl bli dags att röra på sig. Måste bara stryka skjortan först. Stressa, stressa *BLÄ*.


image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0