Ingen rubrik

Snart kommer Erica. Käka lite mat å snacka bort några timmar. Men det får inte bli för sent, ska ju upp tidigt imorgon. Först tvätta å sen dra iväg till storstaden med Emil. Patrik hänger oxå med, men han åker sen vidare till Linus. Fast altid trevligt med sällskap på tåget.
Blir att käka lunch med Kattis å eventuellt sambos syster i Stockholm. Var länge sen jag såg dom båda, så det ska bli kul att upptadera sig lite i deras liv.

Har letat sängkläder till spjälsängen å vagnen på nätet, men inte direkt hittat något. Å dyrt är det oxå... Någon som känner sig manad att sponsra lite???



Trodde du alltid skulle finnas här, men helt plötsligt är du bara borta.
En konstig känsla, för risken är ju ändå stor att jag kommer springa på dig.
Stan är ju ganska liten...
Ska jag då säga hej eller inte låtsas om dig, för i ditt liv finns jag ju inte längre.
Men jag kommer inte glömma dig, för minnen försvinner aldrig

image27





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0