Hjärtat i halsgropen

Vaknade av att tjänste-telefonen ringde i morse. Trodde det var mitt i natten först, så jag tryckte bara bort samtalet. Men det fortsatte ringa... Så jag svarade. Det var från trafikkontoret, dom undrade om jag hade försovit mig. Shit, skulle börjat för 20 min sedan. Det blev "lite" bråttom kan man säga. Undrade varför inte alarmet ringt, men det visade sig att min mobil låg på golvet i 2 delar. Måste haft ner den i sömnen.
Kom iaf iväg till jobbet något försenad. Tur att man bara hade pendel idag. Ska nog lägga telefonen på säkerhetsavstånd från fäktande armar i fortsättningen...

Förutom att jag försovit mig har det inte hänt så mycket. Men det räcker bra med det tycker jag. Skulle egentligen gå på Kent-konsert på torsdag, men jag har gett bort min biljett till Patrik. Känner att jag inte riktigt orkar med det. Å så börjar jag kl 06.00 dagen efter.

Har en snarkande katt bredvid mig här. Tror det smittar för nu blev jag helt plötsligt jättetrött. Ska nog vila lite...

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0