Borås?

Färdigjobbat för denna vecka. Grymt trött. Gick hem lite tidigare från hockeyn igår för att hinna sova lite innan morgonpendeln på SJ. Men det blev ju inte mycket sömn... Vid 21:30 börjar någon idiot i huset att borra *GRRR*. Tack så himla mycket för det!!! Men vi ska nog ge igen sen när bebisen kommit. Ska lära den att börja skrika lagom när grannarna går å lägger sig, eller tidigt på morgonen *hehe*. Hämnden är ljuv.

Beställde lite grejjer från mammarazzi.nu för ett par dagar sedan. Fick en avi idag om att paketet kunde hämtas. I Borås..?! Hur tänker dom då? Ska jag åka 30 mil för att hämta ett paket som jag beställt från Stockholm? Det verkar ju knas.
Ringde till dom å förklarade dilemmat. Tjejen i andra änden undrade då om det var långt mellan Borås å Linköping(?). Jo, det är ju en bit... Närmare bestämt 60 mil fram och tillbaka. Oj då är det så långt fick jag till svar.
Efter ett tag återkom hon iaf å nu ska paketet vara på väg till Linkan istället. Jösses!

Imorgon kommer sambos bror å hans fru Matilda på besök. Å bebisen oxå såklart. Kanske kan ge grannarna en hint redan då om vad som väntas framöver...

Kommentarer
Postat av: äldre stockholms-svägerska

Hej Linda!

Så det är här du gömmer dig?! Visste inte att du har en blogg! Men nu kommer jag att bli en trogen läsare! Kul!
Kram Lina

2008-03-02 @ 22:22:37
URL: http://www.livifarsta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0