Fräs!

Åsa ringde på utsatt tid i helgen. Det blev en liten tjeja. GRATTIS!

Sovit i Nyköping inatt. Eller sovit å sovit, det vette sjutton, men vilat huvudet mot kudden en stund iaf.
Nu har jag dock slutat för dagen å imorgon är jag ledig. Då blir det en tripp till Brunneby musteri med Erica. Dags att fylla på saftförrådet lite.

Väntar på att en "tant" från Folksam ska komma. Hon ringde å ville att vi skulle gå igenom mina försäkringar å det kan väl inte skada. Har ingen koll på vad jag har för försäkringar eller vad jag borde ha... Så det blir nog finemang.

Är så trött på att min näsa aldrig vill sluta rinna. Det är ett evigt snorande å snörvlande. Hur mycket ryms det i en näsa egentligen???

Duschade Jack i helgen. Blir vansinnig på allt katthår som han hela tiden släpper ifrån sig. Snacka om kraftig hårväxt... Hoppas att det blir lite bättre nu. Han luktar iaf gott.

Nej, det är nog bäst att hoppa ur uniformen å ta på sig något lite mer bekvämt nu när man är ledig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0