Tåget inställt...

Det var segt att gå upp idag. Känner mig lite halvkrasslig. Men jag kom iaf upp å iväg till jobbet. När jag stod på perongen å väntade på pendeln som jag skulle åka en liten sväng med fick jag reda på att tåget var inställt. Kul, nu får jag istället börja min arbetsdag med 3 timmar rast innan jag ska åka kustpilen till Kalmar. Kunde lika gärna legat kvar i sängen. *SUCK*

Nä, inget verkar gå som jag vill. Vi hade ju 30-års fest i lördags å jag kände mig risig redan då. Fast jag försökte bita ihop å hålla mig vaken. Efter några timmar kände jag dock att det inte gick längre. Jag ringde Annelie å frågade om jag kunde komma över å sova där å det var ju inga problem. Problemet var istället att sambo vägrade släppa iväg mig. Jag blev yxtokig! Efter en lång diskussion med några hårda ord kom jag iaf iväg. Ibland är han bara för mycket. Jag är fortfarande sur på honom. När ska han lära sig att sluta vara på mig???Lämna mig ifred å sluta tjata!

Å nu  blir texten så där stor igen. Tror det är våra arbetsdatorer som det är nåt vajsing med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0