Sjukt trött (som vanligt)

Förstår inte vad det är, men jag är så trött hela tiden. JÄMT! Spelar ingen roll hur mycket eller lite jag sover ögonlocken hänger ändå alltid nere vid hakan. Kanske har drabbats av nåt mystiskt virus... Annars beror det nog på mina oregelbundna arbetstider som jag har på jobbet. Det kan ju inte vara mänskligt att behöva gå upp kl 03.00 vissa morgnar. SNARK! Å sen jobbar man ibland 13 timmar på raken dessutom. Imorgon har jag iaf lite sovmorgon, klockan ringer inte förens kl 04.45. Sen börjar jag jobba 06.19-19.20. Tur & retur till gävle med först 1,5 timmars rast i sthlm, sedan 2 timmars rast i Gävle.
Annars kanske min kost kan bidra till den kroniska tröttheten. Lever ju mer eller mindre på micromat nuförtiden. Har blivit så slö att jag inte längre orkar laga mat. Ont cirkel det där.. Idag åt jag mat först kl 18.00 då sambo kom hem med mat från cocconut. Inte konstigt att man inte känner sig så pigg.

Fast lite duktig har jag iaf varit idag. Tvättat å strukit å lagt rent i sängen, så det ska bli skönt att snart få krypa ner...


image3

Kommentarer
Postat av: Rose - Pink Rose Bloggen

Hoppas du får en mysig kväll! :D

2007-10-04 @ 18:40:03
URL: http://PINKROSE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0