1år äldre

6 st svarta vinglas med tillhörande vattenglas, 6 st svarta muggar samt 1 st svart kaffebryggare. Det är några av de saker jag fick bara för att jag fyllde år. Passar perfekt i mitt (vårt) svart-vita kök. Sen fick ja ju en del andra saker oxå, fast dom är inte svarta. Bland annat biljetter till Winnerbäck i november!!! Å sen kan man väl nästan säga att jag köpt en stor present till mig själv, i form av en soffa ( och den är ju svart-vit). Sambon är ju iof med på ett hörn oxå. Så nu börjar det bli riktigt fint i "lilla" lyan.

I lördags firade vi min födelse med FEST. Mycket trevligt. Dock var det ju en hel del som gick i kras pga. att vinstället med 6 st rödvinsflaskor i köket brakade i golvet. Men efter viss sanering ser det nu nästan ut som innan. Förutom att de svarta krukorna fick bytas ut mot några gamla vita, ena fönsterlampan är borta, köksmattan ligger i soptunnan å de vita gardinerna pryds av röda stänk. Men är det fest så är det! Och den tog nästan aldrig slut heller... Den sista personen lämnade lägenheten kl 06.00 på söndag morgon. *SNARK*

Tur att man nu är ledig enda fram till fredag så man hinner ta igen sig. Skulle egentligen till doktorn idag å ta bort stygnen på ryggen, men jag var så trött i morse så det får vänta till imorgon. Å så tror jag att jag fått nån slags infektion i mitt ena öga. Kanske kan det ha att göra med att jag inte plockat ut mina linser på typ 2 veckor. Inte bra, men man blir så trött på kvällen när det är dags för sängen att jag aldrig orkar ta ur dom. Så nu blir det glasögon ett tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0