Lite bättre...

...mår jag idag. Den värsta ångesten över provsvaren har lagt sig. Sambo ringde å pratade med nån sjuksyster igår, vilket lugnade mig lite. Men det känns ju fortfarande jobbigt såklart.

Tog ett varv på stan idag. Köpte en ny plattång, mascara å en bok. Sen lagade jag mat, rotsakspaj med köttfärs. Nåt nytt recept jag tänkte prova, men jag tyckte nog den var lite torr. Men det kanske inte beror på receptet utan kocken...

Ingenting på teven ikväll bara för att man hade tänkt att ligga i sängen å såsa. Typiskt!

Imorgon blir det att jobba lite på hockeyn. Har ju semester från SJ, men har ju inga planer nu när det inte blir nåt med Stockholm, så jag kan ju lika gärna jobba. Vilket roligt liv man måste ha när man inte kan komma på nåt bättre än att jobba när man är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0