Tillbaka till vardagen

1:a dagen på jobbet efter semester å operation. Det stramar lite i ryggen å trött är jag, men det ska nog gå. Ledig imorgon. Ska till läkaren. Nästa vecka åker stygnen bort oxå. Provsvaren skulle ta 2-3 veckor, så det är ju bara att fortsätta vänta.

Figge (kusinen) ringde igår å undrade om vi (sambo å jag) ville följa med å kolla på Kent när dom kommer till Cloetta center i början av nästa år. Låter ju som en bra idé även om Kent inte är mina favoriter. Men sambo gillar ju dom. Figge beställde iaf biljetterna idag.

Inflyttningsfest hos Ulf å Kattis på lördag. Får se om jag orkar med det. Det har ju minst sagt varit turbulent på senaste tiden... Får väl hoppas att allt löser sig till det bästa, även om jag tvivlar en del. Men vi får väl se om motsatsen bevisas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0